Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Potrivit Ordinului nr. 1969/2007, consiliul de administratie elaboreaza pentru fiecare exercitiu financiar un raport, denumit raportul administratorilor, care cuprinde cel putin o prezentare fidela a dezvoltarii si performantei activitatilor entitatii si a pozitiei sale financiare, impreuna cu o descriere a principalelor riscuri si incertitudini cu care se confrunta.
Prezentarea de mai sus este o analiza echilibrata si cuprinzatoare a dezvoltarii si performantei activitatilor entitatii si a pozitiei sale financiare, corelata cu dimensiunea si complexitatea activitatilor.
In masura in care este necesar pentru a intelege dezvoltarea entitatii, performanta sau pozitia sa financiara, analiza cuprinde indicatori financiari si, atunci cand este cazul, indicatori nefinanciari-cheie de performanta, relevanti pentru activitati specifice, inclusiv informatii despre aspecte privind mediul inconjurator si angajatii.
In furnizarea analizei sale, raportul administratorilor include, atunci cand este cazul, referiri si explicatii suplimentare privind sumele raportate in situatiile financiare anuale.
Raportul administratorilor ofera, de asemenea, informatii despre:
- evenimente importante aparute dupa sfarsitul exercitiului financiar;
- dezvoltarea previzibila a entitatii;
- activitatile din domeniul cercetarii si dezvoltarii;
- existenta de sucursale ale entitatii;
Membrii organelor de administratie, conducere si supraveghere ale entitatii au obligatia colectiva de a asigura ca situatiile financiare anuale si raportul administratorilor sa fie intocmite si publicate in conformitate cu legislatia nationala.
Raportul administratorilor se aproba de consiliul de administratie si se semneaza in numele acestuia de presedintele consiliului.
Baza legala: Ordin nr. 1969/2007
Comanda aici Manualul de politici pentru ONG elaborat de Contzilla.ro!
Autor articol: Diana Lodoaba, economist, profil Linkedin -click aici-